zdjęcie przedstawia osoby stojące w kręgu i trzymające się za ręce

  

Wydanie 28/ 07.02.2022 

 

Zapewnienie najwyższej jakości usług na rzecz bezpieczeństwa publicznego, świadczonych odpowiedzialnie i profesjonalnie, stanowi najważniejsze zadanie dla Kierownictwa i wszystkich pracowników Urzędu Dozoru Technicznego.
Zaufanie społeczne, partnerska współpraca z klientami oraz stały rozwój i wykorzystanie potencjału pracowników są dla nas priorytetem.

 

Cele te realizujemy:

- stosując metody zarządzania zgodne z wymaganiami norm: PN-EN ISO/IEC 17020, PN-EN ISO/IEC 17065, PN-EN ISO/IEC 17021-1, PN-EN ISO/IEC 17024, PN-EN ISO/IEC 17025, PN-ISO/IEC 27001, PN-EN ISO 9001, PN-ISO 37001, PN-ISO 45001 i PN-EN ISO 14001, procedur oraz polityk i zasad opisanych w Księdze Zarządzania UDT;
- zapewniając bezstronne, uczciwe i profesjonalne wykonywanie badań technicznych oraz innych świadczonych usług;
- stawiając na innowacyjność i wprowadzając do inspekcji nowoczesne narzędzia;
- zapewniając bezpieczne środowisko pracy, stały rozwój wiedzy, umiejętności i kompetencji personelu oraz postępując zgodnie z zasadami kodeksu etyki zawodowej pracowników UDT;
- dążąc do minimalizacji ryzyka wystąpienia zdarzenia korupcyjnego poprzez analizę zagrożeń korupcyjnych;
- zapewniając zasoby i środki niezbędne do realizacji Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
- zapewniając pełną zgodność podejmowanych działań z wymaganiami prawa krajowego i międzynarodowego.

 

 

Prezes

Urzędu Dozoru Technicznego

Andrzej Ziółkowski

/dokument podpisany

elektronicznie 07.02.2022 r./

 

DOKUMENTY: