1. W przypadku
- utraty
- zniszczenia
- uszkodzenia
uniemożliwiającym odczyt, możesz wnioskować do UDT o wydanie wtórnika certyfikatu dla personelu.
2. Pobierz wniosek o wydanie wtórnika certyfikatu dla personelu bezpośrednio ze strony w wersji papierowej, lub elektronicznie logując się na portalu eUDT w zakładce:
→ Obsługa spraw
→ Wnioski
→ Wniosek o wydanie wtórnika certyfikatu dla personelu (SZWO i F-GAZ)
3. Uzupełnij dane oddziału lub biura UDT do którego składasz wniosek. Dane oddziałów znajdziesz w zakładce kontakt. Certyfikat zostanie wysłany na adres podany we wniosku.
Uwaga!
Zachęcamy do podania numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail - w razie konieczności uzyskania kontaktu kontaktu z Tobą może to znacząco przyspieszyć czas wydania certyfikatu.
4. Do wniosku:
- dołącz dowód wniesienia opłaty za wtórnik certyfikatu. Opłata za wtórnik certyfikatu to 50 PLN.
- przelew wyślij na numer konta oddziału lub biura UDT, w którym składasz wniosek. Numer konta znajdziesz w zakładce kontakt.
- w tytule przelewu wpisz: „Opłata za wtórnik certyfikatu dla personelu – imię i nazwisko"
5. Wypełnione dokumenty wyślij lub złóż osobiście do wybranego oddziału lub biura UDT. Jeżeli składasz dokumenty przez portal eUDT, nie musisz udawać się do oddziału lub biura UDT.
6. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku otrzymasz wtórnik certyfikatu. Certyfikat w formie plastikowej karty zostanie dostarczony listem poleconym na adres wskazany we wniosku. Pamiętaj aby sprawdzić dane zamieszczone na certyfikacie. Uzyskany certyfikat jest bezterminowy.
Uwaga!
Zgodnie z art. 22 ust. 12 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, osoba, która po uzyskaniu wtórnika certyfikatu dla personelu odzyskała utracony certyfikat dla personelu, jest obowiązana zwrócić ten certyfikat do jednostki certyfikującej personel.
WNIOSEK: