Rejestry
Rejestr certyfikowanych instalatorów, wydanych certyfikatów iinnych wtórników
Rejestr akredytowanych organizatorów szkoleń
Zmiana danych certyfikatu
W celu zmiany danych certyfikatu:
1. Wypełnij wniosek o zmianę danych certyfikatu - formularz znajdziesz TUTAJ.
Uwaga!
Zachęcamy do podania numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail - w razie konieczności uzyskania kontaktu z Tobą może to znacząco przyspieszyć czas rozpatrzenia wniosku.
2. Do wniosku dołącz:
- aktualny certyfikat (kartę plastikową), którego dane mają być zmienione lub jego wtórnik;
- dowód wniesienia opłaty, która wynosi 50 PLN za każdy wydany certyfikat ze zmienionymi danymi;
- dokument potwierdzający zmianę danych osobowych (np. skrócony odpis aktu małżeństwa).
Opłatę należy wnieść na numer konta oddziału lub biura UDT, w którym składasz wniosek. Numery kont znajdziesz w zakładce Kontakt - Oddziały i biura UDT (dane pojawią się pod formularzem kontaktowym, po wybraniu lokalizacji).
Zwróć uwagę na prawidłowy opis przelewu.
3. Wypełniony wniosek możesz wysłać pocztą tradycyjną, a także złożyć osobiście w wybranym oddziale lub biurze UDT.
Nie zapomnij o dołączeniu aktualnie posiadanego certyfikatu (karty) lub jego wtórnika!
Dane oddziałów znajdziesz w zakładce Kontakt - Oddziały i biura UDT (dane pojawią się pod formularzem kontaktowym, po wybraniu lokalizacji).
4. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku otrzymasz certyfikat ze zmienionymi danymi. Dokument w formie plastikowej karty zostanie dostarczony listem poleconym na adres wskazany we wniosku. Pamiętaj, aby po jego otrzymaniu sprawdzić poprawność zamieszczonych danych.
Dane zostaną zaktualizowane także w rejestrze certyfikowanych instalatorów OZE.
Zmiana danych certyfikatu
W celu zmiany danych certyfikatu:
1. Wypełnij wniosek o zmianę danych certyfikatu - formularz znajdziesz TUTAJ.
Uwaga!
Zachęcamy do podania numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail - w razie konieczności uzyskania kontaktu z Tobą może to znacząco przyspieszyć czas rozpatrzenia wniosku.
2. Do wniosku dołącz:
- aktualny certyfikat (kartę plastikową), którego dane mają być zmienione lub jego wtórnik;
- dowód wniesienia opłaty, która wynosi 50 PLN za każdy wydany certyfikat ze zmienionymi danymi;
- dokument potwierdzający zmianę danych osobowych (np. skrócony odpis aktu małżeństwa).
Opłatę należy wnieść na numer konta oddziału lub biura UDT, w którym składasz wniosek. Numer konta znajdziesz w zakładce kontakt, po wybraniu lokalizacji.
Zwróć uwagę na prawidłowy opis przelewu.
3. Wypełniony wniosek możesz wysłać pocztą tradycyjną, a także złożyć osobiście w wybranym oddziale lub biurze UDT.
Nie zapomnij o dołączeniu aktualnie posiadanego certyfikatu (karty) lub jego wtórnika!
Dane oddziałów znajdziesz w zakładce kontakt.
4. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku otrzymasz certyfikat ze zmienionymi danymi. Dokument w formie plastikowej karty zostanie dostarczony listem poleconym na adres wskazany we wniosku. Pamiętaj, aby po jego otrzymaniu sprawdzić poprawność zamieszczonych danych.
Dane zostaną zaktualizowane także w rejestrze certyfikowanych instalatorów OZE.
Wtórnik certyfikatu instalatora OZE
W przypadku utraty lub zniszczenia certyfikatu możesz wnioskować o wydanie jego wtórnika.
W tym celu:
1. Wypełnij wniosek o wydanie wtórnika certyfikatu - formularz znajdziesz TUTAJ.
Uwaga! Zachęcamy do podania numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail - w razie konieczności uzyskania kontaktu z Tobą może to znacząco przyspieszyć czas wydania wtórnika.
2. Do wniosku dołącz dowód wniesienia opłaty, która wynosi 50 PLN.
Opłatę należy wnieść na numer konta oddziału lub biura UDT, w którym składasz wniosek. Numer konta znajdziesz w zakładce Kontakt - Oddziały i biura UDT (dane pojawią się pod formularzem kontaktowym, po wybraniu lokalizacji).
Zwróć uwagę na prawidłowy opis przelewu.
3. Wypełniony wniosek możesz wysłać drogą w pełni elektroniczną, korzystając z portalu e-UDT lub ePUAP, pocztą tradycyjną, a także złożyć osobiście w wybranym oddziale lub biurze UDT. Dane oddziałów znajdziesz w zakładce Kontakt - Oddziały i biura UDT (dane pojawią się pod formularzem kontaktowym, po wybraniu lokalizacji).
4. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku otrzymasz wtórnik certyfikatu. Dokument w formie plastikowej karty zostanie dostarczony listem poleconym na adres wskazany we wniosku. Pamiętaj, aby po jego otrzymaniu sprawdzić poprawność zamieszczonych danych.
Przypominamy, że zgodnie z art. 144 ust. 2 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii, w przypadku odzyskania utraconego certyfikatu instalator, który uzyskał wtórnik certyfikatu, zwraca certyfikat do Urzędu Dozoru Technicznego.
Strona 1 z 4
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następny artykuł
- koniec